Tuesday, July 5, 2011

ГемКрафт Лабиринт - GemCraft Labyrinth



Обичате ли игри със защита на кулички? Предлагаме една различна игра от този тип, в която защитавате своите кристали с кристали. Стратегията и защитата са изцяло във ваш контрол. Как ще разположите своите защитни кристали, къде и колко зависи от вас?

Когато стартирате играта, виждате историята, в която навлизате.

Години на обучение са приключили. Изминали са десетилетия. Повече от времето ми преминаха като шеф на охраната на малък град в покрайнините, което ми помогна да забравя уменията ми със заклинанията на скъпоценния камък. Но една част от мен поддържаше магията и търсеше начини да изучава по-висша магия.
Вече сме в историята...
В началото играта ни показва как да играем и ни дава ниво на обучение, като всеки бъдещ добър защитник с магически умение, минете своето обучение и вие.

Очакват ви 13х13 битки, лабиринта на кристалите ви зове. Подгответе се!
И сега аз съм тук, на входа на лабиринта. Има нещо, което свети в центъра му, но аз не мога просто да го премина. Усещам някакъв вид енергия, която не ще ми позволи лесно да премина лабиринта. Това не е причина да се откажа. Може би това е част от моя тест. Усещам, че орди от чудовища дебнат там, чакайки ме в засада.

Как да създадете кристалите, които пазят крепостта?
Играете само с мишката. Щракнете с левия бутон в панела на играта, най-долу вдясно. Така започва да се изгражда кристала. След това задръжте натиснат бутона на мишката върху него и го поставете на горното квадратче, в което да съхраните вече готовия кристал.
Най-после сте на бойното поле.

Избирате своя кристал и го поставяте в защитна позиция. Имате определени квадрати, в които можете да го сложите. Имате син кристал, който трябва да опазите от настъпващите създания...
На всяко ниво става все по-трудно.
Екрана след победа


Ето и екрана, в който можете да подобрявате уменията си. Всичко е въпрос на вашия избор и от това зависи успеха ви.
Станете майстор в защитата с кристали. Успех!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...